آخرین اخبار
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
درمان رایگان اقشار کم درآمد در محرم | توریع بسته های معیشتی به اقشار کم درآمد
بازدید:۲۴۰
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با شروع ماه محرم در استان کرمان خبر داد.
کد خبر : ۹۸۴۶۶

ناصر عسکری‌نژاد ۲۰ تیرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هئیت‌های مذهبی از ابتدای ماه محرم همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی در خصوص راه‌های دریافت مشارکت و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر بیان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند که امید است تا پایان ماه صفر عزاداران بتوانند فرزندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.

عسکری نژاد هدف از این پویش را ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام اعلام کرد و گفت: مبالغی که از طریق مردم جمع‌آوری می‌شود در میان خود گروه‌های مردمی و مراکز نیکوکاری توزیع می‌شود و این هزینه‌ها با اولویت نیازمندان محله هزینه خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: پویش احسان حسینی نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود و در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیران و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش ادا کنند.

 

وی در ادامه به پویش «به عشق حسین(علیه السلام)» اشاره کرد و یادآور شد: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به ۲۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دزفول خبر داد.

علیرضا خسروپناه روز (۲۱ تیرماه) اظهار کرد: با حضور دندانپزشکان نیکوکار و جهادی موسسه خیریه درمانی یوسف زهرا(عج) در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱ و ۲۲ تیرماه) در اردوگاه شیخ انصاری دزفول خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

 


 وی افزود: در این حرکت جهادی ۲۰ دندانپزشک و ۱۸ دستیار با پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول این اقدام خداپسندانه را انجام خواهند داد.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: حمایت قرارگاه جهادی دانشگاه از گروه‌ها، موسسات خیریه و جهادی  برای افزایش سطح سلامت مردم مناطق محروم از سیاست‌های دانشگاه است.

 


علی عاشوری در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، ضمن اشاره دستاوردهای صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به عنوان بازوی توانمندسازی مددجویان، گفت: یکی از رسالت‌های صندوق این است که همگام با سایر مجموعه‌های بانکی کشور بتواند خدمات خود را از طریق فضای مجازی و بسترهای الکترونیک به مشتریان ارائه دهد.

 


وی با بیان اینکه این اقدام از ۲ سال قبل در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت آغاز شده است، افزود: خوشبختانه اکنون ۱۰ مورد از خدمات اصلی صندوق در بستر الکترونیک و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

 


مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری چند خدمات دیگر از جمله سفته الکترونیک، احراز هویت و پرداخت وام به صورت کاملا غیرحضوری در ساختار صندوق، عملیاتی شود

 


عاشوری گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از مشتریان و جامعه هدف کمیته امداد در مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به شعب صندوق برای آنان سخت است، توسعه خدمات الکترونیک می‌تواند باعث رضایتمندی این گروه شود.

 


وی گواه موفقیت روش الکترونیکی و دیجیتال در خدمات بانکی به مددجویان را افتتاح ۳۰۰ هزار حساب جدید در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و ادامه داد: این مساله هم منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان و مددجویان می‌شود و هم صرفه‌جویی در نیروی انسانی و هزینه‌ها را ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها